سرمشق انتظار

سرمشق انتظار

سرمشق انتظار

سرمشق انتظار

  • ۰
  • ۰

--------------------

بغدادیده جان اوستیم من

شهادت امام کاظم علیه السلام

.

✍️ زبده الاشعار ✍️

.

🆔 : @sarmashg_channel

.

کربلایی رضا ماه پری زنجانی

.

بغدادیده جان اوستیم من

هارون الیندن خستیم من

خستیم من

.

زنداندا اون بیر ائل رضا جان

زنجیر ظلمه بستیم من

خستیم من

.

گوزلریم یولدا قالوبدی

آیریلیق صبریم آلوبدی

بوقرانلوق یرده زهرا

اوغلونی یاده سالوبدی

.

((جان رضا جانم رضا جان

گل اوغول جان اوستیم من))

.

.

.

.

قیزلاریم یثربده آغلار

سینه سین معصومه داغلار

سینه داغلار

.

تا ئولونجه عمه سی تک

قاره معجرباشه باغلار

سینه داغلار

.

هیچ آتا اولادین آتماز

قانلی بیر ماءواده یاتماز

آ غلارام بی کسه حسینه

دردیم اول عطشانه چاتماز

.

((جان رضا جانم رضا جان

گل اوغول جان اوستیم من))

.

.

#سبک_گلپونه_ها

.

#کاظمیه_شهادت

#بغدادیده_جان_اوستیم_من

#ماه_پری_زنجانی

#ترکی

.

✍️ #زبدهالاشعار ✍️

.

🆔 : @sarmashg_channel

بغدادیده_جان_اوستیم_من ترکی زبدهالاشعار سبک_گلپونه_ها کاظمیه_شهادت ماه_پری_زنجانی

شما میتوانید برای پیدا کردن محتوای مشابه به دسته بندی و برچسب های این مطلب و یا به مطالب مرتبط در زیر این مطلب مراجعه کنید مسلما اشعار دیگه ای هم هستند که شما با جستجو کردن در این سایت میتونید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید.

اشعار و مدایح

زبده الاشعار

👉 https://sarmashg.ir/mag/?p=32205 🌐
————————
#⃣ #اشعار_و_مدایح #زبده_الاشعار

@sarmashg_channel


🔘 🔗 دیدن متن کامل

مشاهده مطلب در کانال

  • ۹۸/۱۲/۱۳
  • سرمشق انتظار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی