سرمشق انتظار

سرمشق انتظار

سرمشق انتظار

سرمشق انتظار

  • ۰
  • ۰

--------------------

من رقیه چمن آل علی بلبلویم

در مدح و شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها

.

✍️ زبده الاشعار ✍️

.

🆔: @sarmashg_channel

.

کربلایی رضا ماه پری زنجانی

.

من رقیه چمن آل علی بلبلویم

اوچ یاشیم واردی حسین بن علی سوگولویم

.

.

شرف و شو کتیم عالمده منیم والادی

جدیم احمدی آنام فاطمه ی زهرادی

آستانیمدن ائدن کسب شرف حورادی

سینیم آزدی ولی دریای حیا و ادبم

من آنام فاطمه تک دهریده والا نصبم

.

.

منی عالم تانیور شاه ولانین قیزیام

اختر چرخ ادب مهر و وفا اولدوزویام

روضه لر سفرسینین هم دادیام هم دوزویام

بلون ای اهل ولا فاطمه ی ثانی منم

گلشن آل علینون گل ریحانی منم

.

.

قاپیمی کیم چالا عالمده گرفتار اولماز

آدیمی صدقیله سسلنسه بشر خوار اولماز

بی حجابدان منه اعلان ایدورم یار اولماز

حفظ دین حفظ حجاب اصل مرامیمدی منیم

ذکر تسبیح خدا دلده کلامیمدی منیم

.

.

افتخاریم بودی من دخت شه ذالکرمم

زینب عمم کیمی هر عرصده ثابت قدمم

کوری چشم عدو صاحب صحن و حرمم

اجنبی ایستوری خمپاره ویرا بو حرمه

یخارام ایولرینی آند اولا قانلی علمه

.

.

من همانم که اورک ملکلرین قان ایلدیم

کربلا شاهینی ویرانیه مهمان ایلدیم

من یزیدین قصرینی آهیملهویران ایلدیم

قویمارام داعش و وهابینی من اوز باشینا

باشلارین خورد الیوب چالام حقیقت داشینا

.

.

آهیمین وار کسری سوده ی الماس کیمی

بیچه جاخ هرزه علف تک اولاری داس کیمی

واردی غیرتلی عموم حضرت عباس کیمی

ظلمه باش اگممیشم چاتمشام عالی هدفه

دشمنیم خوار اولاجاق آند اولا شاه نجفه

.

.

آدینی شیعه قویانلار گرک هوشیار اولالار

پیرو مکتب دین جان بکف یار اولالار

هاردا ظلم اولسا گرک وارد پیکار اولالار

خطر احساس ایلیوب بید مثالی اسلر

دشمن آل علی نسلینی یردن کسلر

.

.

اهل تقوا اولا کیم فوری تاپار حق یولونی

بی دفاع ملته خاطر سپر ایلر قولونی…

👉 https://sarmashg.ir/mag/?p=31702 🌐
————————
#⃣ #اشعار_و_مدایح #زبده_الاشعار

@sarmashg_channel


🔘 🔗 دیدن متن کامل

مشاهده مطلب در کانال

  • ۹۸/۱۱/۳۰
  • سرمشق انتظار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی