سرمشق انتظار

سرمشق انتظار

سرمشق انتظار

سرمشق انتظار

  • ۰
  • ۰

--------------------

تمام شب تا صبح خداخدا کردم

زبانحال حضرت فاطمه زهرا علیها سلام

.

✍️ زبده الاشعار ✍️

.

🆔: @sarmashg_channel

.

حاج غلامرضا #سازگار

.

تمام شب تا صبح خداخدا کردم

برای مرگ خود فقط دعا کردم

علی! حلالم کن

گریه به حالم کن

.

.

.

همای وحی‌ام لیک شکسته بال من

کسی نمی‌گرید جز تو به حال من

علی! حلالم کن

گریه به حالم کن

.

.

.

به گریه ترویج ولایتت کردم

به دست بشکسته حمایتت کردم

علی! حلالم کن

گریه به حالم کن

.

.

.

تو شمع و من بودم دور تو پروانه

فدایی‌ات گشتم ولی غریبانه

علی! حلالم کن

گریه به حالم کن

.

.

.

این رخ نیلی این صورت و این دستم

فدایی‌ات بودم فدایی‌ات هستم

علی! حلالم کن

گریه به حالم کن

.

.

.

حق ولایت را عجب ادا کردند

مرا غریبانه از تو جدا کردند

علی! حلالم کن

گریه به حالم کن

.

.

.

ای به رخت جاری اشک عزای من

در دل شب قرآن بخوان برای من

علی! حلالم کن

گریه به حالم کن

.

.

#سبک_تمام_شب_تا_صبح_خدا_خدا_کردم
http://zobdatolashaar.ir/wp-content/uploads/2020/01/تمام-شب-تا-صبح-خداخدا-کردم.mp3
.

متن های زیر در این سبک :
#تمام_شب_تا_صبح_خدا_خدا_کردم از #سازگار

#امام_بی_یاور_علی_خداحافظ از #سازگار

#سرشک_چشم_مرتضی_دونوب_قانه از #مصیبی_تبریزی

.

#فاطمیه_شهادت

#فارسی

.

✍️ #زبدهالاشعار✍️

.

🆔: @sarmashg_channel

امام_بی_یاور_علی_خداحافظ تمام_شب_تا_صبح_خدا_خدا_کردم زبدهالاشعار سازگار سبک_تمام_شب_تا_صبح_خدا_خدا_کردم سرشک_چشم_مرتضی_دونوب_قانه فارسی فاطمیه_شهادت مصیبی_تبریزی

شما میتوانید برای پیدا کردن محتوای مشابه به دسته بندی و برچسب های این مطلب و یا به مطالب مرتبط در زیر این مطلب مراجعه کنید مسلما اشعار دیگه ای هم هستند که شما با جستجو کردن در این سایت میتونید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید.

اشعار و مدایح

زبده الاشعار

👉 https://sarmashg.ir/mag/?p=31708 🌐
————————
#⃣ #اشعار_و_مدایح #زبده_الاشعار

@sarmashg_channel


🔘 🔗 دیدن متن کامل

مشاهده مطلب در کانال

  • ۹۸/۱۱/۳۰
  • سرمشق انتظار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی